Another ditch in the road you keep moving

igår förlorade arsenal. var riktigt deppigt att se hur dåligt vi spelade, vissa spelare som t.ex gibbs var otroliga men det räcker inte. blir en lång och jobbig säsong i år igen känns det som.. efter matchen duschade jag och sen åkte jag till lion bar och mötte karla och mimmi. fick även reda på att jag fått sparken. känns otroligt tungt för jag har massor av utgifter just nu men det allra värsta är nog att jag fått veta det av andra och inte av min chef. extremt dålig stil helt enkelt... så, vi begav oss mot pure för att dricka bort känslorna. hade aldrig vart där förut, var ett helt okej ställe men det bästa var nog att dom spelade "fest hos mange" hahaha. blev kanon full på fireball och tequila och ja... det är helt enkelt ingen bra ide att dricka när man just blivit sparkad. idag har jag mått som jag förtjänat, mamma och pierre har vart sega hela dagen också så vi har legat och kolla på både den brittiska, amerikanska och svenska antikrundan och ätit nutella mackor och burek! riktigt lugn dag men man behöver sånna ibland också. nu ska jag se på killing bono och sen på becoming jane. imorgon blir det att jaga massa jobb... ush.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0