hide my face

hej vänner! fredagen var en stressig och oplanerad dag men slutade med att jag sent på kvällen åkte ut till amandas landställe i norrtälje :) tog en evighet att försöka hitta rätt buss i mörkret plus att det spöregnade haha... bussen tog drygt en timme och väl framme så mötte amanda mig med david och johan. när vi var framme var alla väldigt fulla och frida var helt överlycklig hahaha. blev en väldigt sen kväll som avslutades med några parti uno och hitta nemo citat. vaknade dagen efter att amanda skrikar på david och då kunde vi inte somna om haha, gick ned och åt frukost till lejonkungen med alla andra och sen var det fotboll. arsenal - liverpool. självklart satt jag i ett rum med 15st liverpool supportrar, lagom kul förnedring vid självmålet..... efter det så började vi fixa inför 5 kampen, var jätte kul!! gick helt åt helvete för vårt lag haha men det var bara kul :) började sen duka för middagen och åt massa gott, fick även tequila öl som var riktigt god! ska försöka få tag på den här i sverige. efter middagen rörde sig alla inåt och kvällen bestod av mycket fylla och nattbad. avslutade med una ikväll igen tills alla gav upp utom jag och johan. vaknade på söndagen av att jag mådde så extremt dåligt och allting bara snurrade, sofia kom in och gjorde oss sällskap i sängen och så låg vi och skrattade åt gårdagen och snackade massa skit tills det var dags att gå upp och städa. alla försvann lite alltsom och sen delade vi tjejer upp oss i två bilar med chicken och så begav vi oss hemåt med ett stopp på max. åkte hem till frida och så låg vi och kollade på how i met your mother och wallander filmen, sen såg vi nån jätte konstig film som hette "the cell". idag har jag glidit runt i centrum med mamma och moa och sen gick vi hem och åt glass och kollade på amors baller haha jätte gullig film. nu sitter jag och dricker chailatte och lyssnar på frank ocean's "there will be tears" medans jag väntar på att dennys träning ska sluta..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0