its all for you

åh vilken dag! vaknade tidigt för tanken var att vi skulle till farmor tidigt men så sköt vi upp det någon timme så blev en promenad i regnet och passade på att läsa lite i min bok, sen hämtade vi emilija och så åkte vi till farmor och farfar. min älskade, älskade farmor. så stark och positiv men idag så svag och sorgsen. så mycket inför begravningen på fredag just nu.. vi tog fram bilder på christian. fick se alla rosor människor hade skickat. främlingar till oss men som höll honom varmt om hjärtat. så otroligt fint. kunde se två bilder på honom innan jag bröt ihop. det gör så förbannat ont att förlora någon. någon så ung, så livsglad. en pappa, en bror, en son. och på fredag är dagen. på fredag är det sista vi ser av honom, det sista avskedet. men så länge jag minns så finns du. min pappa kommer även vara där. har inte sett honom sen jag var 7, vilket inte gör det hela lättare men men... var hos farmor i flera timmar. när jag kom hem gick jag på en nästan 3timmars promenad med bravca och beyla. hon gav mig framtidsråd. jag vet vad jag vill göra nu, frågan är bara hur jag ska ta mig dit. men det får vi ta imorgon. efter att jag träffat hedda och robin :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0