the golden days

igår blev det en långis runt sjöarna sen hem och kolla på rio och when in rome med mamma och moa :) efter det gick vi och hämtade emilija och så bakade vi choklad och hallon paj, muuums! ivana och bravca kom över och så drack vi kaffe och fikade, sen hängde jag med dom hem och slappade, när stefan kom hem kollade vi på malmö matchen och drack vodka och åt moussaka haha:) avslutade med i skuggan av bronx innan jag knatade över vägen hem till mig:) moa var fortfarande vaken så vi kollade på andra halvlek av barca-real, har allvarligt talat ingenting att säga om matchen... ush haha. sov jätte dåligt så gick upp super tidigt och gick ut med beyla, drack kaffe och läsa brev. idag är min slappdag från att träna så har mest tagit det lugnt och läst lite, ikväll ska jag hem till bebisfriiiidis och mysa :) i helgen blir det fotboll och kräftskiva!! ska träffa HQ och grabbarna också wii:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0