tourist

hej vänner!! hade ingen lust att skriva igår, satt hela dagen och kollade på presskonferensen i barcelona med vår, eller nej deras, cesc fabregas. gjorde så jävla ont men ingen spelare är större än klubben och nu är han borta. idag avr det tvättstuga och storstädning sen mötte jag ivana och så powerwalkade vi runt sjöarna, var riktigt jobbigt när solen stekte på men då fick man svettas lite mer :) påväg hem hittade jag mamma, bravca och emilija i parken så satte mig med dom ett tag. sen var det hem och kolla matchen. riktig ångestmatch, theo gjorde mål i tredje minuten men vi hade svårt att hålla på det. tack gode gud att vi har sagna och vermaelen annars vet jag inte vad jag hade tagit mig till. gibbs och djourou skadades och säsongen har bara börjat, fanfuckingtastic. kommer dö av ett blödande magsår tack vare det här laget. därför måste jag ju vara galen... ska göra lite situps och sånt och snart börjar criminal minds sen blir det sova för imorgon ska jag jogga sjöarna tidigt! sen på kvällen är det barcelona-real... gillar real madrid men hatar barcelona så innerligt mycket och det är fabregas första match för dom så funderar på att skita i den. varför strö salt i såren liksom?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0