bad boys

igår blev det en fika hemma hos med mig frida medans vi väntade på lite filmer, gick dock sååå segt så vi tog med oss oc boxarna till henne istället :) frida fixade middag och så kollade vi på matchen, så jävla sköööönt!!!! vet inte vad jag skulle ta mig till om vi inte skulle gått vidare. efter det blev det några avsnitt oc, lite skitsnack och sen slagg. vaknade, kollade topmodel och sen cyklade jag hem. har vart en sväng ned till centrum och sett några avsnitt av castle, annars har det inte hänt mycket alls idag. ska snart ut och ta en powerwalk, inte det smartaste när man är dödsfökyld hehe men känner mig otroligt taggad. ikväll ska tjejerna ut men jag orkar verkligen inte så tänkte nog kolla på dom nya two and a half men avsnitten!
här har ni lite randoms också.
lögnerna hos skavlan
calvin harris + dada life

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0