det är svårt att spara ett minne som är förbrukat

för att dölja hur extremt blek jag är sitter jag nu med en dos brun utan sol. bland det värsta jag vet och det stinker så in i helskotta men jag har ju endå ingen kille så vad gör det... (kanske en anledning till att jag aldrig kommer få en heller) det absolut finaste jag vet är solbränna. åååh om jag hade pengar till solarium. eller om mamma kunde valt en annan pappa, typ en spanjor..... men anyhow, kom nyss hem från jobbetoch ska snart dra igång några avsnitt south park innan det är läggdags. imorgon jobbar jag 11.00-20.00 blööööh jätte stressig dag också för ägget fyller år och elize fyller år och alla är på olika ställen... hehe men lite stress är väl bra för hjärtat. går förresten skitbra på jobbet, dock hade jag aldrig trott att så många människor skulle ta fel på burger king och mcdonalds haha. som det ser ut nu så är jag ledig i helgen men ska försöka få nattpasset på lördag. harebrahej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0