i belong to me

ush, jag lever i någon typ av dvala. stängt in mig, legat under täcket och kollat tv i några dagar. så extremt skönt men samtidigt oroande att jag trivs så bra i ensamheten. vad många inte förstår med mig är jag uppskattar utrymme och att vara ensam så otroligt mycket, mer än många andra saker i livet. ändå pressar vissa människor på och försöker dra mig ur det. svårt att förstå sig på.. men anyhow. försöker gå emot mig själv lite granna och har smörjt in mig med brun utan sol och målat om mina glittriga naglar. gud vad jag älskar glitter! snart börjar fotbollen, och jag är laddad som få. mammas man åkte till indien idag, han ska vara där 2 veckor. JAG ÄR SÅ AVUNDSJUK!! varför lämna kvar oss i den här skitförorten (skoja älskar ju egentligen solna)
vill göra något drastiskt med mig. färga håret ljust, raka av mig det, skaffa en bebis, börja sminka mig riktigt hårt och klä mig i buffaloskor. helst av allt vill jag ha ljusrosa hår. men vet liksom inte var man börjar?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0