loving you

hola! introduktionen gick bra idag, har mått riktigt kasst senaste dagarna dock och det kändes extra mycket under den men efter några timmar var den över så då blev det bumms hem och äta bullar, för idag är min favorit dag på hela året!!! wiiie. börjar jobba redan imorgon och för första gången på evigheter så jobbar jag dag så lär bli tungt att gå upp imorgon. efter jobbet ska jag shoppa med mamma och moa, byta bank och sen hem. jobbar fram tills fredag och efter jobbet så blir det iväg till systemet och sen hem till ägget och fira honom! lördag är det svings tur att firas så blir en kul helg :)! men nuuu blir det gossip girl och så ska jag ringa min fruga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0