pretty odd

igår blev en lugn kväll, hade migrän hela dagen så kändes bra att ladda upp inför idag istället. tråkigt nog så mår jag fortfarande riktigt dåligt men är bara att bita ihop för ikväll ska vi fira anja och elena :) som tur är så ska båda firas på samma ställe så behöver inte välja någon. just nu sitter jag och dricker en kopp kaffe, har fixat i ordning tacos till min lillasyster och hennes kompisar och snart hämtar mamma mig så blir det middag hos teten :) och imorgon fyller mosis 13år så då kommer släkten hit men måste försöka träffa denny innan han åker tillbaka till bajslund igen. han är hemma nu över helgen wii. här är en gammal bild på oss, tror den är från 2008?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0