true to myself

shooo hörrni! i fredags kollade jag idol med familjen, sen gled jag in till lion och hämtade lite pengar innan jag åkte hemåt igen. var en lugn och fin fredag helt enkelt :) på lördagen käkade jag och moa ute och gick runt i lite affärer, mysigt:) sen mötte jag frida när hon slutade så åkte vi hem till henne och fixade pizzor och drack lite vin. amanda och leyla kom med sen också:) amanda skulle jobba natt så jag, frida och leyla mötte sofia och så gick vi till HQ och firade honom hela natten! igår så var jag braaa bakis och det tog till och med emot att se på fotbollen haha men var bara att bita ihop och åka hem till vår extra familj och ha födelsedags middag för mille :) var sååå gott, alla satt i matkoma resten av kvällen haha. runt 7 åkte jag, ivana och mille och hämtade victor och så åkte vi till västerås. fick se milles fina lägenhet :) sen åkte jag och ivana hem igen. har sovit som en stock inatt för första gången på riktigt länge, känns ovanligt. har vart och fikat med frida och ska snart hjälpa mamma med maten och så ska jag ta igen lite serier och fotboll! har fått en ny iphone nu, sååååå lycklig säger ja ba!!! hehe så det blir att pula lite med den. hoppas ni mår bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0