trust issues

åh vilka mysiga dagar! i onsdags mötte jag frida på en lång promenad, slutade med att vi gick hem till mig och kollade på fjorton suger och slaggade. i torsdags kollade vi på ett par filmer och tog det lugnt bara, blev bland annat pineapple express, harry potter och beastly. igår åt vi frukost till "cherry" lite konstig film haha men han är gullig. sen skjutsade vi hem bravca och arre och sen åkte frida hem. hade myskväll med mamma till idol, med ostbricka och massa gott :) sen runt 12 åkte jag in mot entourage och mötte mimmi för att sen röra mig mot fabriken och träffa grabbarna. va där till stängning och sen gick vi runt lite i solna innan jag drog mig hemåt. ush var inte hemma förrän halv 6 vilket känns i kroppen idag..  men ska snart ned till centrum och handla, jag mamma och frida ska käka middag och sen blir det the subways på debaser med hq :) ibland är livet bra! fast längtar lite till att få vara ensam hehe. men fotbollssöndag, då jäklar ska jag lyxa till det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0