we found love

i fredags var det fullt upp med singstar och tjejsnack här hemma när mamma och pierre hämtade upp mig för att åka till teten. lägenheten var super fräsch och vi åt jätte god mat! tråkigt nog ska lillebror flytta in där nu men dom kommer ha det jätte bra :D åkte tillbaka till solna och mötte frida och så rörde vi oss in till odenplan och hem till anja där det var bål och ring of fire! sen entourage men där var det tyvärr inte lika kul som resten av kvällen. var hemma vid 4 och då var min säng upptagen så fick lägga mig i soffan och det kändes dagen efter! men var bara att bita ihop för då skulle hela tjocka släkten komma :) blev ännu mer god mat, tårta och massa läsk. har nog druckit flera liter den här veckan så nu är det stopp. arsenal förlorade igår också. mot jävla piss spuds. har fortfarande inte läst tidningen, men milan förlorade också så det kanske fokuseras på mer... idag har jag bara tagit igen mina serier, blev tre avsnitt av vampire diaries säsong tre!! sååååå bra, sen lite glee :) ska strax hoppa in i en dusch sen iväg. imorgon blir det introduktion på burger king, har gått så lång tid och vart så mycket fram och tillbaka så det känns inte bra alls plus att jag kommer jobba nätter men det är väl pengar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0