Baby, I’m-a-Want You

ahallådär! i fredags så hade vi familjekväll här hemma, slutade dock med att det bara var jag, mamma och pierre haha. men jag gjorde kyckling fajitas och vi såg på "super", den va rätt bra faktiskt, inte som jag hade tänkt mig och rätt hemsk haha men sevärd! fixade mig lite snabbt efter det och mötte upp tjejerna så åkte vi mot nype. det var jätte mycket folk så vi begav oss mot gamla vickan istället och var där till stängning. har aldrig gillat det stället, tycker det är alldeles för stelt och dålig musik men det var rätt trevligt endå. efter det hamnade jag, anja, marcus och essa på nån efterfest i sollentuna. fyjävlafan säger jag bara. shottade hembränt, drack upp min box och slutade med en olyckling dragkamp med en amstaff och en blåtira. vaknade och mådde rätt dåligt så gick över till macken och köpte cola, tappar såklart colan och den lyckas hamna på en sten och det sprutar cola över hela mig. i stort sett så var hela min lördag sådär, mötte mamma i centrum och så gjorde vi egna pizzor, tog en powernap (blev 6-9) haha och när jag vaknade mötte jag frida och så drog vi till den där solna grejen som acke fixade. var sjukt mycket folk som man inte träffat på år och dar. allt var som taget ur ett skins avsnitt, stor skogsdunge, dupstep och slagsmål. var inte hemma förrän runt 5 och idag mår jag som en påse skit. men ska baka med mamma och kolla på "desert flower" sen kommer mosis hem :) förresten så har min lillebror fixat värsta jobbet. stolt jag är :D på tal om jobb så ska jag på arbetsintervju i veckan på BK. fan vad segt kanske ni tycker men vad gör man inte för pengar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0