hon vill va blind

hej gosisar! sist jag skrev så åkte jag hem till frida, sofia uteblev men amanda var där och så bakade vi kladdkaka och såg på "the loved ones" (som för övrigt var riktigt sjuk!!) och sen "the roommate" som var helt okej. efter det låg vi och snackade massa skit och larvade oss. helt plötsligt reser sig amanda upp och vill baka så det blev syltkakor kl 4 på natten haha. frida kastade in handduken men jag och amanda låg och kollade på tv i några timmar till innan vi däckade. vaknade av att sofia ringde och ville att vi skulle komma över på fika så när vi väl fått upp amanda tog vi cyklarna dit. ägg och kaffe var redan klart så vi fikade och började spela chicago som höll på i ca 4 timmar tills bodis kom, då bytt vi till neger och president men var inge kul att spela med amanda för hon vann på första draget hela tiden haha... fick träffa sofias valp kelly också, såååå söt!!! hur som helst, vi 7 cyklade jag hem i stormen, käkade och bytte om innan jag mötte amanda och frida i västra. åkte till lion och skulle se dortmund-arsenal men dom visade bara barca-milan... men vi stannade endå och åh vad jag hoppas att milan kör ut äckel barca nästa match. arsenal spelade 1-1, ovanligt... haha. efter matchen promenerade vi till BK, mitt nya jobb, och snackade med walid innan vi hoppade på pendeln till frida. vi fick största nördrycket och larvade oss hela vägen hem haha folk måste trott att vi var dumma i huvudet. hemma hos frida såg vi "grave encounters" äckligaste filmen!!! mycket läskigare än paranormal activity så ni måste se den! promenerade hem från frida idag så skippar joggningen idag, får ta igen det imorgon istället :) ikväll ska jag se real madrid matchen och dricka massor av te, halsen vill inte med sig idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0