i love the way you like it

har inte vart den bästa uppdateringen här senaste dagarna och i helgen kan det bli lika segt men den som lever får se. har sovit hos frida hela veckan, cyklat hem på morgonen och kollat på eureka med mamma (såg även klart heroes, HERREJÄVLAR!!!! så får det inte sluta?!) för att sen cykla tillbaka till frida och kolla filmer och äta gott. i måndags mötte jag frida och bodis utanför hemmakväll så hyrde vi snabba cash, var snarare en kinnamann orgie än en tjejkväll hehe. sen cyklade jag och frida hem till mig, hämtade kakao och mitt usb minne, cyklade tillbaka till henne och gjorde en kladdkaka och såg på nån film. somnade till skärgårdsdoktorn, så mysigt!! :) i tisdags blev det några varv runt lillsjön med frida, sofia och bodis :) lilla kelly var med också! sen hem till frida och så såg vi insidious och water for elephants. typ så har varje dag sett ut den här veckan. ska snart ut med beyla och aros och sen blir det hem till frida igen. imorgon ska vi stor städa hos henne, färga hennes hår, förbi banken och systemet. sen blir det tjejmiddag innan vi ska iväg på nån lumpen fest i karlberg. ja, de va väl det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0