liar, liar

fick med mig syrran på en jogging tur. blev en två timmars, känns riktigt skönt men nu kan jag inte ens röra tungan för att halsen är så svullen. FUCK VAD ONT DET GÖR säger ja ba. herregy men får skylla mig själv. va nog värt det i alla fall... arsenal vann. knappt, men det blev 3 poäng. mertesacker gjorde lika bra ifrån sig som jag hoppats. åh vad nöjd jag är. theo är nära ett nedfall dock, gnäller över allt. besvikelse. frimpong är riktigt bra också, hoppas han kan tygla sitt humör bättre bara. såg real madrid-getafe också, målfest. är ju helt såld på özil också, fan vad bra han hade vart i arsenal (inte för att han inte är det nu men ja yougettit) samt benzema... åh vilket mål, han får allt att se så enkelt ut. ramos har rakat av sig sitt skägg. synd men fortfarande fuckable. hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0