life on the nickel

ja vart ska man börja? jag fick jobbet, så nu kommer jag att bli er favorit snabbmatstjej! tja, money talks som man säger... känns skönt i alla fall. efter jobb intervjun så cyklade jag hem till frida, mötte amanda på vägen så fick sällskap. vi kollade på ensam mamma söker för sofias systers kille var med haha och så gjorde vi fläskpannkaka och kladdkaka :) sen såg vi på nån gullig film med kiera knightly. cyklade hem i regnet efter det. sen dess har jag mest bara tagit det lugnt. har åkt på en liten förkylning som moa smittat mig med så tiden har spenderats framför heroes på dagarna och på kvällarna har jag suttit och sytt lite. var fotboll också, sverige vann men på något sätt känns det oroligt att vi spelar så dåligt. idag skulle jag träffat robin och hedvig men har inte kommit fram på hela dagen jätte konstigt så hoppas dom ringer snart så vi kan ses ikväll :) dom ska flytta till norge ett tag, sååååååååååå avundsjuk. hade jag inte fått jobb här så hade jag flyttat dit utan att blinka. idag skaffade även "the one that got away" ett förhållande. glad för hans skull. kommer ihåg hur helvetes mycket vi bråkade. kunde stå och skrika på varandra om ingenting för att han sen lyfte upp mig och gav mig en förlåt puss i pannan. och sen samma sak om och om igen. ha ha ha, vilket jävla par vi skulle vart. haha nä, nu ska jag ned och köpa lakrits. en låt på det:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0