roll away your stone

snart börjar fotbollen. förlorar vi idag så är det kris. swansea liksom. finns inget annat än vinst. laddar med världens godaste latte liknande grej med choklad i. njuter för fullt om jag ska vara ärlig. och en god omelett på det. eller äggröra, har aldrig riktigt hajat skillanden (eller inte brytt mig att ta reda på den). ägg i alla fall med soltorkade tomater och danskt rågbröd till. världens godaste bröd mina kompizar. familjen sitter i köket och diskuterar döden, mamma ska kremeras. och om hon blir så virrig att hon måste bo på hem så vill hon att vi ska ta livet av henne. ha, tänk vad tråkigt med normala familjer. igår kväll när vi väntade på idol hade vi världens samtal om en av finnländskornas kläder i finnkampen, i den där grenen när man springer 21 varv. pierre tyckte det var smaklöst med bikinitrosor och mamma trodde att det var därför man kollade. moa satt och tyckte allt var pinsamt som vilken tonåring som helst. fast det bara vi var i som hörde allt. man undrar ju, haha. sitter och kollar igenom mathilda bernmarks blogg. herregud så vacker hon är. kan inte sluta titta. om jag skulle göra ett skönhets ingrepp så skulle jag förstora mina läppar. så extremt vackert. fast dom pengarna har man ju inte hehe. men men, efter matchen ska jag ut och jogga. har rört mig extremt lite den här veckan, kanske för att jag känt mig så förkyld eller "post-fast-i-jobbet-non-stop-ångest". unnade mig ju massa gott igår och i förrgår också så nu får jag skärpa mig. har gått 3 månader sen jag drack cola också (om man inte räknar med den där dagen förra veckan då jag hade migrän, eller när man dricker morgan och cola) här är den där mathildas blogg förresten: http://heygia.freshnet.se/ läs den och häpna. vill också bo i paris. eller skåne. har tänkt på det mer och mer, malmö är jäkligt fint. eller ned till lund. på tal om lund så måste jag åka ned och hälsa på finaste denny snart. åååååååå vilken dummis som flyttat boo. men men. vad kvällen har att erbjuda vet jag inte. sommar! har avslutning men jag har nada dinero så...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0