slagthuset


vilken jävla helg va. började med att jag mötte frida i centrum innan vi åkte in till ägget där vi väntade in oliver och linda. jenny, luke, simon och gerald hade åkt timmen tidigare än oss. stannade till på några mcdonalds innan vi väl kom fram till linköping. där förade vi på massor innan vi tog bussen in till stan där det var fullt upp med nollningar överallt och folk klädda likt grekiska gudar, jätte kul! jag, frida och luke tog en promenad tillbaka till lägenheten (vi missade bussen) och pratade om massa kul, allt mellan katte och dota. sen låg vi hemma och pratade i några timmar och luke hade högläsning haha. blev väckta rätt tidigit och då var det dags att röra sig mot malmö, bilresan kändes som en jävla evighet och alla var rätt slöa tills vi började närma oss och tagga till. hittade ett hotell och alla duschade och fixade sig och sen drog vi mot slagthuset och avicii. vilken jävla kille alltså. så extremt gullig och åh. jag föll pladaskt för pojkvasken. grabbarna drog tillbaka till hotellet men jag och frida stannade och flippade ur, när vi kom tillbaka till hotellet blev det sushi som fyllekäk och hitta nemo terror. dagen efter var inte rolig nånstans men jag skulle ha min hotellfrukost så vi gick upp tidigt, när vi hade checkat ur och satt oss i bilen började jag må riktigt dåligt och så var det med den bilresan. fick en miljon sms om hur dåligt det gick för arsenal så tillslut stängde jag av mobiljäveln. var hemma rätt sent och såg om matchen från tidigare, har fortfarande inga direkta ord att säga om den. tomt, helt enkelt. i måndags träffade jag karla och igår tränade jag. ska ringa frida snart och se om det händer något kul imorgon och efter det ska jag laga mat och rabarberpaj.
hemmabarn som man är. förresten så fick vi mertesacker igår. så jävla nöjd tjej. och jag hatar HTML.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0