why i love you so

idag har det vart storstädning här hemma. kändes bra att få det gjort. sen åkte vi till ica maxi, träffade timmy och kevin. känns som om för många av mina vänner träfar mina föräldrar. känns konstigt, otäckt. men samtidigt trevligt, öppet. hur som, vi gjorde varma mackor och te till middag och såg på idol. wow vilken tjej hon som vart kidnappad var. tappade alla våra hakor. blev chokladmousse till efterrätt. chips och dipp som efter-efterrätt. star trek på det. (såg lite av milan-lazio innan, FUCK ME vilken man gattuso är. kan.inte.släppa.den.mannen. hahaha)
så nu sitter jag här med tusen tankar i mitt huvud. tjejerna är ute och gör staden, borde vara med men känner att min tillit på människor är på noll just nu. ingen ide att fejka liksom, nästa helg mår jag bra igen. då ere lungt va. anyhow, sitter och kollar på vilken festival jag ska fara iväg till nästa sommar. peace&love är spikat men vill ha något mer. bestival? oxygen? tomorrowland? reading festival känns närmast tror jag. eller creamfields. åååh så länge jag velat åka dit. måste bara hitta en vän som skulle njuta av det på samma sätt som mig. får återkomma till det. har hittat en hatt jag vill ha, på hm. jätte fin faktiskt. men känns som att jag blir mer och mer hipster för varje dag som går. ser framför mig hur jag kommer använda den i sommar fast jag längtat så länge efter hösten. kan det vara normalt att vara så otillfreds med allt? kanske inte. sitter i en stor munkjacka. inbillar mig att jag fått den av min stora, manliga men åh så charmiga toyboy. givetvis är detta inte fallet och jag köpte den för alldeles för mycket, även fast priset var nedsatt. ska lägga mig och lyssna på morrissey och läsa lite ur "one day". vill ha min alldeles egna dexter. man kan visst inte få allt här i livet, verkligheten är slående vissa dagar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0